https://sem.gencat.cat/ca/treballa-al-sem/borsa-treball/infermera-de-la-consulta-especialitzada-en-fragilitat-del-061-salut-respon/
Des de la seu del SEM, ubicada a l’Avinguda de la Gran Via 195 de l’Hospitalet de Llobregat, donaràs resposta sanitària i assistencial a les consultes del pacient fràgil, realitzades pels ciutadans i professionals de la salut. Treballaràs seguint els protocols i procediments del SEM i del Departament de Salut, amb l’objectiu d’oferir una atenció de qualitat, eficient, resolutiva i centrada en la persona.
Responsabilitats:
Rebràs formació específica del SEM i faràs estades pràctiques inicials per poder desenvolupar les competències necessàries per dur a terme les funcions següents:
• Realitzar una valoració integral global del pacient fràgil, incloent l’anamnesi dirigida, la consulta de la Història Clínica Compartida i la definició d’una orientació diagnòstica o sindròmica, assegurant una adequada assignació de recursos, priorització, derivació o consell sanitari segons la situació clínica.
• Col·laborar en les valoracions i plans d’atenció de manera coordinada amb els professionals de la residència, els equips de referència i les unitats assistencials del SEM, per garantir una atenció integral i continuada al pacient fràgil.
• Participar activament en projectes de millora contínua, grups de treball i activitats formatives, contribuint al desenvolupament professional i a la formació de nous professionals i estudiants en pràctiques.
Què necessites per optar al lloc?
• Títol de Grau/Diplomatura en Infermeria.
• Especialitat en geriatria o experiència professional acreditada com a infermer/a mínima de 3 anys en l’atenció al pacient fràgil. Caldrà acreditar l’experiència en els darrers 5 anys previs.
Què t’oferim?
• Jornada de 12 hores, amb torns de dia i de nit.
• Possibilitat de contractes per guàrdies puntuals o per guàrdies de jornada completa estables.
• Retribució segons conveni propi del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
• Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
Competències personals
▪ Per portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals:
Compromís i implicació, qualitat en el treball, orientació al ciutadà, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i empatia, i gestió de conflictes.
El procés de selecció
1- Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
2- Entrevista per competències
La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat. Per això, mitjançant l’entrevista per competències cerquem obtenir exemples de comportaments del candidat/a en la seva vida
professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan relacionats amb un acompliment excel·lent.
3- Decisió
Un cop valorada la informació extreta en l’entrevista, es decideix si el candidat/a s’ajusta al rol que l’empresa està buscant i a la realitat de l’organització.
T’interessa aquest posició i formar part de la borsa de treball?
• Envia’ns el teu CV a [email protected] indicant la referència: INF_FRAGILITAT a l’assumpte de l’e-mail
Associat i aprofita tots els avantatges
Rebràs informació, novetats i notícies. Tot relacionat amb l’associació.
Tornarem el 30 de desembre