Infermer/a emergències CECOS

Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM)

Descripció de la Empresa

https://sem.gencat.cat/ca/treballa-al-sem/borsa-treball/infermer-cecos/

Detalls de l'Oferta

Donaràs atenció assistencial no presencial a la demanda de trucades d’emergències, garantint una resposta òptima, equitativa i de qualitat per l’usuari, i donant-li suport telefònic en tot moment fins a l’arribada del recurs si s’escau.

Responsabilitats
Rebràs formació i faràs estades pràctiques inicials per poder desenvolupar les competències necessàries per dur a terme les funcions següents:

 Valoració i suport assistencial telefònic a l’usuari.
• Anamnesi estructurada.
• Consell sanitari i suport assistencial durant la trucada o fins l’arribada del recurs assistencial presencial
 Donar la resposta adequada
• Assignació del recurs més òptim segons valoració sanitària i prioritat de l’emergència.
• Traspàs de la informació obtinguda al recurs assistencial presencial ( mitjançant les eines tecnològiques disponibles a CECOS)
• Vetllar per la seguretat dels equips assistencials en els incidents, informant de les situacions de risc afegit detectades en la valoració telefònica
 Suport i recolzament a altres posicions de la sala
 Generals
• Vetllar pel compliment dels procediments, instruccions i protocols de SEM
• Garantir el contínuum assistencial i operatiu en el canvi de torn.
• Conèixer les peculiaritats dels territoris gestionats
 Docència
• Docència i tutorització de professionals assistencials de nova incorporació i alumnes de Grau o formació postgraduada.

Què necessites per optar al lloc?
 Títol de Grau/Diplomatura en Infermeria
 + Formació postgraduada en atenció a les urgències /emergències i/o pacient crític
 + 3 anys d’experiència en atenció a les urgències o emergències o pacient crític a nivell hospitalari (UCI/UCC/REA/ urgències o similars) o experiència pre-hospitalaria de SVA en serveis d’emergències extra-hospitalàries reconeguts (xarxa pública de Salut).

Quins requisits valorem positivament?
 Coneixement de la Xarxa Sanitària Pública i del desplegament de recursos sanitaris al territori

Què t’oferim al SEM?
 Un entorn de treball diferent i únic respecte al que estàs habituat.
 Treball en equips multidisciplinaris i treball en xarxa amb sales de coordinació, unitats assistencials mòbils i amb la pròpia xarxa sanitària.
 Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
 Activitats no assistencials relacionades amb la urgència i emergència: formació, investigació, docència, participacions externes en nom de SEM…

Competències personals
 Per portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals:
Compromís i implicació, qualitat en el treball i orientació al pacient, gestió emocionalment intel·ligent, comunicació i empatia, gestió de conflictes.

El procés de selecció
Dividim el procés en diverses etapes amb la finalitat d’anar identificant als candidats que millor compleixen amb els requisits tècnics, personals, actituds i interessos que requereix el lloc.
1- Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
2- Realització de proves i simulacions grupals
Es convocarà els candidats a realitzar proves per valorar els coneixements necessaris per al lloc i simulacions dissenyades per valorar el comportament de les persones en situacions similars a les que es trobarien si ja estiguessin ocupant el lloc. És una metodologia que facilita una exploració objectiva del potencial dels aspirants a ocupar un determinat lloc.
3- Entrevista per competències
Cerquem principalment obtenir exemples de comportaments de l’avaluat/ada en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan casualment relacionats amb un acompliment excel·lent. La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat.
4- Decisió
El/les observador/es i avaluador/es posen en comú i analitzen la informació extreta en tot el procés, i prenen la decisió de quin és el/la candidat/a que més s’ajusta al rol que l’empresa està buscant i que millor s’adequa a la realitat de l’organització.

Inscripció
T’interessa aquest repte professional?
Remet el teu CV a: [email protected] indicant la referència: INF_EMG.

Informació de l'Oferta

Data de Publicació: 04/09/2025

Empresa: Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM)

Lloc: Sense especificar

Tipus de Jornada: Jornada parcial

Tipus de Contracte: Temps parcial

Salari: 40-60k

Associat i aprofita tots els avantatges

Rebràs informació, novetats i notícies. Tot relacionat amb l’associació.

XARXES SOCIALS

CONTACTA

© All Rights Reserved. Dissenyat per    Magnore

L'AIFiCC esta tancada per Vacances de Nadal 🎄🎅

Tornarem el 30 de desembre