El procés de selecció
Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
Entrevista per competències
La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat. Per això, mitjançant l’entrevista per competències cerquem obtenir exemples de comportaments del candidat/a en la seva vida professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan relacionats amb un acompliment excel·lent.
Decisió
Un cop valorada la informació extreta en l’entrevista, es decideix si el candidat/a s’ajusta al rol que l’empresa està buscant i a la realitat de l’organització.
Vols treballar amb un equip interdisciplinari de consultoria al 061 Salut Respon?
Des de la seu del SEM, ubicada a l’Avinguda de la Gran Via 195 de l’Hospitalet de Llobregat, donaràs resposta sanitària i assistencial a les consultes realitzades pels ciutadans i professionals de la salut a través de qualsevol de les vies d’entrada al servei 061 Salut Respon. Treballaràs seguint els protocols i procediments del SEM i del Departament de Salut, amb l’objectiu d’oferir una atenció de qualitat, eficient, resolutiva i centrada en la persona.
Responsabilitats
Rebràs formació específica del SEM i faràs estades pràctiques inicials per poder desenvolupar les
competències necessàries per dur a terme les funcions següents:
Realitzar la consulta sanitària, incloent l’anamnesi dirigida, l’accés a la Història Clínica Compartida i
l’establiment d’una orientació diagnòstica o sindròmica, amb assignació de recursos, priorització,
derivació o consell sanitari segons procedència.
Desenvolupar l’activitat d’atenció sanitària en els diferents programes i serveis específics (ICO 24h, deshabituació tabàquica, consell al viatger, entre d’altres).
Participar en projectes de millora contínua, grups de treball i activitats formatives, contribuint al desenvolupament professional i a la formació de nous
Què necessites per optar al lloc?
Títol de Grau/Diplomatura en Infermeria.
Especialitat en infermeria familiar i comunitària, o Màster o Postgrau relacionat amb l’activitat amb experiència professional acreditada com infermer/a mínima de 3 anys en l’àmbit hospitalari/Atenció Primària/Urgències. Caldrà acreditar l’experiència en els darrers 5 anys previs.
Que t’oferim?
Jornada de 12 hores, amb torns de dia i de nit.
Possibilitat de contractes de jornada complerta o per jornades puntuals.
Retribució segons conveni propi del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.
Associat i aprofita tots els avantatges
Rebràs informació, novetats i notícies. Tot relacionat amb l’associació.
Tornarem el 30 de desembre