Infermeria consultoria 061 Salut Respon

Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM)

Descripció de la Empresa

https://sem.gencat.cat/ca/treballa-al-sem/borsa-treball/infermera-consultoria-061-salut-respon/

Detalls de l'Oferta

Des de la seu del SEM, ubicada a l’Avinguda de la Gran Via 195 de l’Hospitalet de Llobregat, donaràs resposta sanitària i assistencial a les consultes realitzades pels ciutadans i professionals de la salut a través de qualsevol de les vies d’entrada al servei 061 Salut Respon. Treballaràs seguint els protocols i procediments del SEM i del Departament de Salut, amb l’objectiu d’oferir una atenció de qualitat, eficient, resolutiva i centrada en la persona.

Responsabilitats:
Rebràs formació específica del SEM i faràs estades pràctiques inicials per poder desenvolupar les competències necessàries per dur a terme les funcions següents:
• Realitzar la consulta sanitària, incloent l’anamnesi dirigida, l’accés a la Història Clínica Compartida i l’establiment d’una orientació diagnòstica o sindròmica, amb assignació de recursos, priorització, derivació o consell sanitari segons procedència.
• Desenvolupar l’activitat d’atenció sanitària en els diferents programes i serveis específics (ICO 24h, deshabituació tabàquica, consell al viatger, entre d’altres).
• Participar en projectes de millora contínua, grups de treball i activitats formatives, contribuint al desenvolupament professional i a la formació de nous professionals i estudiants en pràctiques.

Què necessites per optar al lloc?
• Títol de Grau/Diplomatura en Infermeria.
• Especialitat en infermeria familiar i comunitària, o Màster o Postgrau relacionat amb l’activitat i experiència professional acreditada com infermer/a mínima de 3 anys en l’àmbit hospitalari/Atenció Primària/Urgències. Caldrà acreditar l’experiència en els darrers 5 anys previs.

Que t’oferim?
• Jornada de 12 hores, amb torns de dia i de nit.
• Possibilitat de contractes de jornada complerta o per jornades puntuals.
• Retribució segons conveni propi del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
• Formació contínua i creixement i desenvolupament professional.

Competències personals
▪ Per portar a terme les funcions anteriorment descrites, és necessari tenir desenvolupades les següents competències personals:
Compromís i implicació, qualitat en el treball i orientació al pacient, comunicació i empatia, gestió emocionalment intel·ligent i pro-activitat.

El procés de selecció
1- Recepció de sol·licituds i preselecció
Segons la informació recollida en els CV, es pre-seleccionen en un primer moment aquells candidats/es que reuneixen els requisits imprescindibles i posteriorment les experiències i els coneixements valorables per poder continuar en el procés.
2- Entrevista per competències
La millor predicció sobre si una persona demostrarà les competències requerides en un lloc és obtenir evidències que aquesta persona ha demostrat aquestes competències en el passat. Per això, mitjançant l’entrevista per competències cerquem obtenir exemples de comportaments del candidat/a en la seva vida
professional i analitzar si coincideixen amb els esperats en el lloc de treball, ja que aquests estan relacionats amb un acompliment excel·lent.
3- Decisió
Un cop valorada la informació extreta en l’entrevista, es decideix si el candidat/a s’ajusta al rol que l’empresa està buscant i a la realitat de l’organització.

 

T’interessa aquest posició i formar part de la borsa de treball?
• Envia’ns el teu CV a [email protected] indicant la referència: INF_061/SR a l’assumpte de l’e-mail

Informació de l'Oferta

Data de Publicació: 14/11/2025

Empresa: Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM)

Lloc: Barcelona

Tipus de Jornada: Jornada completa

Tipus de Contracte: Temps parcial

Salari: 40-50k

Associat i aprofita tots els avantatges

Rebràs informació, novetats i notícies. Tot relacionat amb l’associació.

XARXES SOCIALS

CONTACTA

© All Rights Reserved. Dissenyat per    Magnore

L'AIFiCC esta tancada per Vacances de Nadal 🎄🎅

Tornarem el 30 de desembre