Us fem arribar el programa del primer seminari web de Consell alimentari des de l’atenció primària de salut, en el marc de la formació que oferim des del PAAS. El seminari es realitzarà el proper dimecres dia 11 de febrer de 13’30 a 15h.
En aquesta ocasió el seminari es centrarà en “El paper de les guies alimentàries”, un tema de gran interès en aquests moments.
En el document adjunt trobareu l’enllaç d’inscripció i també el programa. Com sempre, farem arribar a totes les persones inscrites, tant les presentacions dels i les ponents, com l’enllaç a la gravació.
Per a qualsevol consulta us podeu adreçar a [email protected]
Us hi esperem!